Και ταλιμπάν της Δεξιάς, και αφόρητα κίτρινοι – Η δημοσιογραφική δεοντολογία (λέμε τώρα…) της «Καθημερινής» και της «Δημοκρατίας»

Ο Φαληρέας (ή Πανδώρα), η εφημερίδα Δημοκρατία, η επιχείρηση λάσπης κατά του ΣΥΡΙΖΑ και η δεοντολογία των υπογείων της Συγγρού

(από την ΑΥΓΗ, 10/07/2012)

Στα υπόγεια του Μαξίμου και της Συγγρού ψάχνουν ακόμη να βρουν… τα αίτια της εκλογικής επιτυχίας του ΣΥΡΙΖΑ. Από το μυαλό τους, πάντως, δεν περνά ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί αυτονοήτως να έφτασε το 27%, γιατί οι πολίτες στήριξαν πάνω του τις ελπίδες τους για μη συνέχιση της πολιτικής του Μνημονίου.

Έτσι, στην προσπάθειά τους να βρουν τα αίτια της νίκης του ΣΥΡΙΖΑ, διάφοροι «είδαν» πίσω από το εκλογικό αποτέλεσμα έναν… συνδυασμό του Μπ. Κλίντον, της Γ. Αγγελοπούλου και Αμερικανών συμβούλων πολιτικής επικοινωνίας. Για όλα αυτά μας ενημέρωσε χθες με το κεντρικό θέμα της πρώτης σελίδας της η εφημερίδα «Δημοκρατία«, γνωστή για την… υψηλή δημοσιογραφική της ποιότητα. Η «Δημοκρατία», μάλιστα, έκανε κύριο θέμα ένα… παραπολιτικό που είχε δημοσιευθεί στην «Καθημερινή της Κυριακής«, από τη γνωστή «Πανδώρα», νυν «Φαληρέα«, που διακρίνεται για τη δημοσιογραφική και πολιτική συμπάθειά της προς τον ΣΥΡΙΖΑ. Σύμφωνα με την «αποκάλυψη», η Γ. Αγγελοπούλου πλήρωσε την εταιρεία Teneo, με την οποία συνδέεται και ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ, για να «στήσει» την εκλογική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ. Ως στόχος της κ. Αγγελοπούλου, μάλιστα, προβάλλεται η επιθυμία της να… εκδικηθεί το πολιτικό σύστημα που την άφησε εκτός παιχνιδιού. Και, πού αλλού θα ερχόταν, παρά στον ένθερμο υποστηρικτή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, στον ΣΥΡΙΖΑ… Η λεξη «σκουπίδια» προφανώς δεν είναι αρκετή για να περιγράψει τέτοιου τύπου δημοσιεύματα.

και το σχόλιο από την: “Ναυτεμπορική”

Η είδηση ήταν εντυπωσιακή και ξεκίνησε ως «κουίζ» για δυνατούς λύτες, από την «Καθημερινή της Κυριακής». Στη στήλη των παραπολιτικών δημοσιεύθηκε η πληροφορία ότι ένα πολύ γνωστό πρόσωπο του δημόσιου βίου της χώρας χρηματοδότησε την προεκλογική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ, μετακαλώντας μάλιστα και μια κορυφαία -αμερικανική- εταιρεία, που ειδικεύεται στο πολιτικό μάρκετινγκ… Τη Δευτέρα, η εφημερίδα «Δημοκρατία» έγραψε ότι το πρόσωπο αυτό είναι η κυρία Γιάννα Αγγελοπούλου! Η κα Αγγελοπούλου -που δεν είχε λόγο να αντιδράσει στο κουίζ της «Καθημερινής»- απάντησε χθες στη δεύτερη εφημερίδα, σημειώνοντας: «Διαβάζοντας το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας σας, η μόνη σκέψη που μου έρχεται είναι ότι ίσως για τα ευφάνταστα σενάρια φταίει ο καύσωνας. Εύχομαι πάντως καλή πορεία στο εκδοτικό εγχείρημα όλων σας».