Το δεν κόβεται έτσι εύκολα, το αποκάλυψε χθες η «Εφ.Συν.» με αποκλειστικό δημοσίευμά της. Ο «ειδικός φόρος στις διαφημίσεις που προβάλλονται στην τηλεόραση» δεν θα εισπραχθεί φέτος αλλά του χρόνου, δημιουργώντας μια «τρύπα» στα δημοσιονομικά έσοδα αρκετών δεκάδων εκατομμυρίων.
Η γενική γραμματέας Δημοσίων Εσόδων, Αικατερίνη Σαββαΐδου, τον μεταθέτει για τις 20 Ιανουαρίου 2016. Η εγκύκλιος έφτασε στο Εθνικό Τυπογραφείο, 80 ώρες πριν τις εκλογές και πήρε ΦΕΚ (ΠΟΛ 1271/23−12−2013 ΦΕΚ Β΄3364).
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ του Δημήτρη Κανελλόπουλου στη σελίδα 6 της Εφημερίδας των Συντακτών που κυκλοφορεί