Φτιάχνουν οι εκδότες δικό τους «ψηφιακό νόμισμα»!

ΤΥΠΟΛΟΓΙΕΣ

ΕΝΕΔΗ κατασκευή του νέου «κοινού νομίσματος» από τους εκδότες για τη διανομή της διαφήμισης στο διαδίκτυο βρίσκεται εδώ και δύο μήνες σε πλήρη λειτουργία. Με έδρα τον ΔΟΛ, στην οδό Μιχαλακοπούλου, η Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ) έχει θέσει σε λειτουργία τη νέα μέτρηση επισκεψιμότητας των ιστοσελίδων που είναι μέλη της, παρέχοντας καθημερινά στοιχεία στις διαφημιστικές εταιρείες και στα ηλεκτρονικά Μέσα. Στόχος είναι να μετατραπεί η νέα μέτρηση των σάιτ στο «κοινό νόμισμα» για τις διαφημιστικές εταιρείες, που θα μοιράζουν τις διαφημίσεις ανάλογα με τα στοιχεία της νέας αυτής «AGB» του διαδικτύου.

Η νέα μέτρηση παρουσιάστηκε επίσημα στις δέκα μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες, που διαχειρίζονται κονδύλια εκατομμυρίων ευρώ, καθώς και στους εκπροσώπους των διαφημιστών και των διαφημιζομένων. Η μέτρηση με τίτλο «Market Insights» μετράει και την επισκεψιμότητα βίντεο ή εφαρμογών στα κινητά τηλέφωνα. Παράλληλα, οι εκδότες του διαδικτύου έχουν εγκρίνει τον Κώδικα Μετρήσεων και Πιστοποίησης, με τον οποίο πρέπει να συμφωνήσουν όσοι θέλουν να γίνουν μέλη της ΕΝΕΔ και να περιλαμβάνονται στη μέτρηση.

Όλα τα παραπάνω τα γράφουμε για να εξηγηθεί πώς στήνεται το καινούργιο «ενιαίο νόμισμα» στο μοίρασμα της διαφημιστικής πίτας στα ΜΜΕ, στα οποία σε λίγο καιρό τον πρώτο λόγο θα έχουν τα ιντερνετικά Μέσα. Ο στόχος της μέτρησης είναι προφανής. Αυτήν τη στιγμή η ΕΝΕΔ δημοσιοποιεί τα στοιχεία επισκεψιμότητας για 74 σάιτ, οι ιδιοκτήτες των οποίων είναι μέλη της Ένωσης. Οι εκδότες-μέλη της είναι οι: ΔΟΛ, Πήγασος του Γ. Μπόμπολα, ΑΝΤ1, Star, Mega, Capital, Ναυτεμπορική, Αθηνόραμα, 24 Media, PrimeMedia, Phaistos, JIP (Newsit / TLife), Αττικές Εκδόσεις, Χρυσή Ευκαιρία, Δάφνη Επικοινωνίες, MotorPress, NewsphoneHellas, NOA (meteo.gr), Gloman, Skroutz, PressBox.

Η ΕΝΕΔ έχει ήδη χαρτογραφημένα τα ιντερνετικά ΜΜΕ, με στόχο να ελέγξει και τη διαφημιστική ροή προς αυτά. Στις προϋποθέσεις εγγραφής των ιντερνετικών «εκδοτών» περιλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, η απασχόληση έξι συντακτών ως μισθωτών, ετήσιος τζίρος 50.000 ευρώ, καθώς και ετήσια συνδρομή στην ΕΝΕΔ 5.000 ευρώ.

Πληρώνουν στο internet, διαφημίζονται στα παραδοσιακά ΜΜΕ!

aggeliosimoΟι εξελίξεις στην προσπάθεια των μεγαλοεκδοτών να ελέγχουν τη διαφημιστική πίτα στο διαδίκτυο σχετίζονται άμεσα με αυτές της τύχης του αγγελιοσήμου. Δεν είναι τυχαίο που τα τελευταία χρόνια ΜΜΕ προσφέρουν τη «δυνατότητα» στις διαφημιστικές εταιρείες να πληρώνουν στο internet τη διαφήμισή τους που προορίζεται για τα παραδοσιακά Μέσα, όπως τηλεόραση και περιοδικά, και με αυτόν τον τρόπο να μην πληρώνουν το αγγελιόσημο! Ο έλεγχος των διαφυγόντων αυτών ασφαλιστικών εισφορών είναι πολύ δύσκολο να γίνει από τα ασφαλιστικά ταμεία. Δημιουργούνται, ωστόσο, προβλήματα και ανάμεσα στους ίδιους τους εκδότες. Υπάρχουν διαφημιστικές εταιρείες που αρνούνται να δώσουν διαφήμιση σε εφημερίδες ή περιοδικά γιατί -όπως λένε- θα δώσουν, για παράδειγμα, στον ΑΝΤ1, που θα τους την περάσει στο διαδίκτυο και άρα δεν θα πληρώσουν αγγελιόσημο!

Advertisements

Follow Συσπείρωση Δημοσιογράφων – Δούρειος Τύπος on WordPress.com

Εκλογική Διακήρυξη της “ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΤΥΠΟΣ” (εκλογές για συνέδρους στην ΠΟΕΣΥ 17 και 18/9/2014 – Διαβάστε τη διακήρυξη πατώντας πάνω στην εικόνα)

Ψηφοδέλτιο εκλογών ΕΣΗΕΑ 2014 για την ΠΟΕΣΥ (Πατήστε πάνω στην εικόνα)

ΕΝΟΤΗΤΑ-ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ-ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ (Μπορείτε να εκτυπώσετε πατώντας πάνω στην εικόνα)

Σου στέρησαν τη δουλειά… Δεν μπορούν να σου στερήσουν Την Αξιοπρέπεια και Τη Φωνή! (Πατήστε πάνω στην εικόνα)

Η ΕΡΤ θα ξανανοίξει – Η ΝΕΡΙΤ θα μείνει μια θλιβερή παρένθεση (Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε το βίντεο)

Να τους ανατρέψουμε από τα ΜΕΣΑ (μπορείτε να εκτυπώσετε πατώντας πάνω στην εικόνα)

Με ένα κλικ στην εικόνα κατεβάστε και τυπώστε τη Διακήρυξη της Συσπείρωσης Δημοσιογράφων Δούρειος Τύπος για το 2013 (μορφή: pdf)

Οι αφίσες της Συσπείρωσης

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να τη δείτε μεγαλύτερη

Το ημερολόγιο ενός ανέργου


Αρέσει σε %d bloggers: