Μέρες …δημοσιογραφίας, όπως τις βλέπει το marketing

Αγαπητοί συνάδελφοι δημοσιογράφοι των κυριακάτικων, των σαββατιάτικων και των καθημερινών φύλλων των εφημερίδων πανελλαδικής κυκλοφορίας. Εχετε καταλάβει ότι σχεδόν όλοι οι εργοδότες σας σάς χρησιμοποιούν ως παραγωγούς (χειραγωγούμενου στις περισσότερες περιπτώσεις) περιτυλίγματος των πάσης φύσεως «προσφορών τους»;  Ως διεκπεραιωτές μιας «πλατφόρμας» για να έρθουν οι διαφημιστές και οι διαφημιζόμενοι να αγοράσουν κοινό και να σπρώξουν τα εμπορεύματά τους ή την κρατική τους προπαγάνδα;

Αγαπητοί συνάδελφοι δημοσιογράφοι των ηλεκτρονικών ΜΜΕ. Εχετε αντιληφθεί ότι το ρεπορτάζ σας μετατρέπεται σε υλικό για τις καφενειακές κουβέντες των ακριβοπληρωμένων «παραθυράτων» που καθημερινά «παίζουν πολιτική και πολιτικές» κατά πως βολεύονται οι ίδιοι και τα αφεντικά σας ; Καταλάβατε ότι είστε εκείνοι που προηγείστε ή ακολουθείτε τα «ψυχαγωγικά προγράμματα», την ουφολογία, τα «ριάλιτι σοου», και τις κάθε είδους κιτρινιές που ερεθίζουν τα μηχανάκια της AGB για να εισρεύσουν στα ταμεία των ραδιοφωνικών ή τηλεοπτικών σταθμών τα λεφτά της ιδιωτικής και της κρατικής διαφήμισης;

Υπαλληλος του τμήματος μάρκετινγκ  Ομίλου ΜΜΕ

Καλή νύχτα και καλή τύχη…

Advertisement